اجتماعی

ساخت وبلاگ

خدمات برش cnc چيست؟ (+معرفي رادوکس گروپ ارائه دهنده دستگاه و خدمات سي‌ان‌سي)

به گزارش خبرگزاري آفتاب، کلمه cnc مخفف کلمه Computer Numerical Control  به معناي کنترل کننده عددي توسط کامپيوتر مي‌باشد. اين کامپيوترها به صدور دستورهايي مرتب، ابزارها را کنترل مي‌کنند. اين دستورها ممکن است به صورت دستي توسط اشخاص نوشته شده يا توسط نرم‌افزارهاي CAM توليد شوند. در اين روش از کامپيوتر جهت انجام عمليات‌هاي مختلف نظير تراش، برش و ... استفاده مي‌شود.

p0tr_c1.jpg

محصولات سي ان سي cnc داراي انواع بسياري هستند که هر کدام کاربرد و عملکردي متفاوت و مختص خود را دارند. از جمله معروف‌ترين دستگاه‌هاي cnc مي‌توان به ماشين‌هاي ليزر سي‌ان‌سي، فرز سي‌ان‌سي و سي‌ان‌سي مخصوص برشکاري، سي ان سي هوا گاز، سي ان سي پلاسما اشاره کرد که درادامه به بررسي  ويژگي‌ها و قابليت‌هاي دو دستگاه برش ليزري cnc و برش فرز cnc مي‌پردازيم.

برش ليزري cnc

اين فناوري در سال 1965 براي نخستين بار به کار گرفته شد. در واقع؛ اولين برش‌دهنده ليزري توسط مرکزتحقيقات مهندسي وسترن الکتريک براي ايجاد سوراخ در الماس مورد استفاده قرار گرفت. برش ليزري يک تکنولوژي است که با استفاده از يک اشعه قدرتمند براي برش مواد مختلف (نظير چوب، مقوا، پلکسي و ...) با دستگاه برش ليزر استفاده مي‌شود.

برش فرز cnc

فرز يک دستگاه ماشين‌کاري است که از ابزار تراش دوار براي برش و براده برداري از جسم مورد نظر استفاده مي‌کند در اين نوع برش به جاي ليزر از نوک فرز جهت برش استفاده مي‌شود. در گذشته اغلب دستگاه‌هاي فرز در سه راستاي  طول، عرض و عمق حرکت مي‌کردند در صورتي‌که دستگاه‌هاي فرز امروزي قابليت حرکت در چهار تا شش محور را دارند. برش با دستگاه فرزcnc  رادوکس نظير برش ليزري براي برش و حکاکي انواع سنگ چوب و فلزات مناسب است.

تفاوت ميان برش فرز و برش ليزر

در ادامه به بررسي تفاوت‌هاي ميان دستگاه سي‌ان‌سي ليزر و دستگاه فرز سي‌ان‌سي مي‌پردازيم.

تفاوت اصلي ميان اين دستگاه را مي‌توان در تفاوت در شيوه عملکرد آن‌ها دانست به نحوي که در دستگاه فرز سي‌ان‌سي، برش و حک را به صورت فيزيکي و مکانيکي انجام مي‌دهد و ابزار و سطح جسم يکديگر را لمس مي‌کنند و به واسطه گردش ابزار بر روي جسم برش يا حکاکي صورت مي‌گيرد، در صورتي‌که در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر نيازي به تماس مستقيم با جسم وجود ندارد و برش يا حکاکي بر مبناي قدرت خروجي پرتو ليزر صورت مي‌گيرد.

دستگاه‌هاي فرز سي‌ان‌سي توانايي حک و برش مواد فازي و غير فلزي را دارند اما دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها قابليت حکاکي بر روي فلزاتي از قبيل  آلومينيوم، برنج، آهن و …  فاقد توانايي برش اين فلزات مي‌باشد.

حک توسط دستگاه فرز سي‌ان‌سي در سه بعد x، y و z انجام مي‌شود درصورتي‌که  حک در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها در  دو بعد xوy امکان پذير است. براي حکاکي‌هاي ظريف مثل چهره استفاده از ليزر مناسب‌تر است. اما حکاکي cnc شبيه منبت است و به‌عبارتي حک سه ‌بعدي انجام مي‌دهد (نمونه آن سنگ قبر مي‌باشد).

چرا رادوکس را انتخاب مي‌کنيم؟

شرکت رادوکس با فعاليت در زمينه ساخت دستگاه‌هاي برش و تنوع محصولات در زمينه اتوماسيون خطوط توليد، ليزر، انواع ربات‌هاي صنعتي و... با بالاترين کيفيت و کمترين قيمت در طي اين 20 سال به فعاليت خود ادامه داده است.

ثبت چندين اختراع در زمينه دستگاه‌هاي CNC، رادوکس را به قطب اصلي توليد دستگاه‌هاي cnc تبديل کرده است.

براي راهنمايي جهت خريد و همچنين ثبت سفارش مي‌توانيد به آدرس https://radoxgroup.com/ و يا با شماره تماس 0212776 تماس حاصل نماييد.

 

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : خدمات,برش,cnc,چیست؟,(,معرفی,رادوکس,گروپ,ارائه,دهنده,دستگاه,و,خدمات,سی‌ان‌سی), نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 298 تاريخ : پنجشنبه 29 آبان 1399 ساعت: 6:40

uy93_z4.png

عبدالرضا منتظري بنيان‌گذار حرف آخر

استاد عبدالرضا منتظري مولف بسياري از کتاب‌هاي کمک درسي و مخترع انواع روش‌هاي نوين براي حل مسائل مختلف در رياضيات مي‌باشد. همچنين از ويژگي‌هاي بارز ايشان مي‌توان به 20 سال سابقه تدريس در استان هاي مختلف از جمله مازندران، آذربايجان غربي، قزوين، همدان و … به دعوت وزارت آموزش و پروش، اشاره کرد. علاوه بر اين، استاد عبدالرضا منتظري در خود موسسه، بيش از 500 جلسه آموزشي در درس رياضي حرف آخر با انيميشن و ديگر ويژگي‌ها داشته است.

کارنامه درخشان ايشان محدود به اين موارد نمي‌شود و تدريس در برنامه‌هاي تلويزيوني در شبکه‌هاي مختلف از سال 83 و تدريس در مدارس نمونه معلم، ملاصدرا، دانشمند، دانش، بهار و … از ديگر فعاليت‌هاي علمي استاد عبدالرضا منتظري در عرصه آموزش رياضيات مي‌باشد.

رياضي حرف آخر عبدالرضا منتظري؛ برترين آموزش رياضي کنکور

رياضي حرف آخر را مي‌توان بهترين آموزش رياضي کنکور به شمار آورد زيرا با استفاده از 30 الگوي طراحي و اختراع شده تمامي رياضيات به دانش آموزان تدريس مي‌شود. البته نکته مهم ديگري که وجود دارد پوشش 80 درصدي اين تدريس‌ها با کنکور است. همانطور که مي‌دانيد در عرصه کنکور و ديگر مقاطع تحصيلي، موسسه‌هاي بسياري وجود دارند که روش‌ها و تکنيک‌هاي تستي براي حل هر يک از تست‌ها و سوالات به شما آموزش مي‌دهند. در واقع بسته‌هاي آموزشي کنکور حرف آخر را در اختيار شما قرار مي‌دهند که شامل اين تکنيک‌ها است.

براي درس رياضي نيز همين اتفاق افتاده است اما در رياضي حرف آخر برتري‌اي که وجود دارد، عدم استفاده از تکنيک‌هاي حفظي و جايگزيني روش‌هاي مفهومي براي يادگيري بهتر دانش آموزان مي‌باشد. پس همانطور که در قسمت‌هاي قبل هم گفته شد، به جرات مي‌توان گفت بهترين آموزش رياضي کنکور و حتي براي ديگر مقاطع تحصيلي را استاد عبدالرضا منتظري ارائه داده است.

بيوگرافي استاد عبدالرضا منتظري موسس حرف آخر

استاد عبدالرضا منتظري، موسس حرف آخر، يکي از برجسته‌ ترين مدرسين درس رياضي کشور مي‌باشد که در سال 1352 متولد شده است. وي تحصيلات تکميلي خود را در رشته مهندسي پليمر دانشگاه صنعتي اصفهان سپري کرده است.

از زمان تاسيس موسسه، دانش آموزان توانسته اند با استفاده از رياضي حرف آخر که داراي روش‌هاي تدريس منحصربه فردي است، نتيجه خوبي را کسب کنند. عبدالرضا منتظري پس از سالها تلاش و تحقيق توانسته است محصولي با کيفيت که شامل تکنولوژي‌هاي بسيار کارآمد مي‌باشد، درس رياضي حرف آخر را در ميان ديگر رقيب‌هاي خود، هميشه برتر نگه دارد.

سوابق تدريس استاد عبدالرضا منتظري

  • کارشناس و مدرس کارنامه ?? در برنامه فرصت برابر
  • ?? سال سابقه تدريس در مدارس کشور
  • فعاليت به عنوان مدرس در برنامه نکته‌ها از شبکه آموزش (سال‌هاي ?? تا ??)
  • مدرس جلسات آموزشي به صورت تصويري در پکيج‌هاي حرف آخر
  • مدرس در مدارس صدرا، دانش، بهار و
  • تدريس در مدارس غيرانتفاعي مناطق ?، ?، ? و ?
  • مدير انتشارات کتاب و نشر ديجيتال حرف آخر
  • مدرس صدا و سيما در شبکه‌هاي يک، سه و پنج

تاليفات استاد عبدالرضا منتظري

  • مولف اولين کتار مصور رياضيات با مجوز علمي از آموزش و پرورش
  • مولف بيش از 30 جلد کتاب کمک درسي در موسسه حرف آخر
  • مولف کتاب‌هاي حساب و ديفرانسيل شروع آسان
  • مولف انواع کتاب در موسسه قلم چي
  • مولف کتاب رياضيات و ديفرانسيل در موسسات گاما و نوبل

روش‌هاي تدريس اختراع شده

  • قانون سيبا (c b a) براي حل معادلات درجه دوم
  • معکوس بازه‌ها
  • روش MM3 براي مشتق
  • روش MM2 و MM1 در محاسبات عددي
  • رسم نمودار بدون توابع بدون استفاده کردن از مشتق
  • عقربه‌هاي چند سر براي حل معادلات مثلثاتي
  • روش بادبادک براي حل تست‌ها و سوالات هندسه
  • روش ماشين براي استفاده در سوالات توابع
  • و ابداع بيش از 2000 انيميشن در رياضيات

به نقل از سايت موسسه حرف آخر

برگرفته از مقاله عبدالرضا منتظري بنيان‌گذار حرف آخر

 

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : عبدالرضا,منتظری,بنیان‌گذار,حرف,آخر, نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 198 تاريخ : يکشنبه 11 آبان 1399 ساعت: 18:32

قشم چت ,چت,چت روم

چت روم چيست ؟

f430744_.png

چت روم فضايي اجتماعي براي سرگرمي انسان ها مي باشد چون انسان ها در طول زندگي خود نياز به هم صحبت دارند به همين دليل افرادي که از تنهايي رنج برده و يا دچار مشکلات خانوادگي هستند و هم صحبتي ندارند وارد فضاي چت روم شده و اينگونه هم سرگرم مي شوند و هم از آن تنهايي نجات پيدا کرده که در ابتدا به تاريخچه چت روم ها مي پردازيم که از گذشته چت روم ها به صورت تصويري و صورتي و متني بوده که از مهمترين بنيان گذار هاي چت روم سايت ياهو مسنجر بوده که پس از مدتي که بازدهي مسنجر هاي اين سايت بزرگ به بازدهي پاييني رسيد اين سايت چت روم هاي خود را بست و امکان ساخت چت روم در ياهو مسنجر برداشته شد و فقط اخبار روز دنيا و ساخت ايميل از جمله اقدامات ياهو مسنجر مي باشد و افرادي زيادي از طريق ياهو مسنجر باهم اشنا شده و حتي به ازدواج ختم شده است که از آن با ورود وي چت و نيمباز و امکانات بي نظيري که اين سايت ها داشت ياهو مسنجر بخاطر اپديت نبودن و قديمي بودن خيلي گمنام شد و پس از مدتي وي چت به دليل همکاري نکردن با جمهوري اسلامي ايران داخل کشور ايران فيلتر شد و مردم به وايبر و تلگرام و واتس اپ روي اوردند که خداروشکر از بين اين شرکت ها واتس اپ توانست جاي خوبي در ايران پيدا کند و تلگرام هم به همان دليل وي چت از گود خارج شد و اينستاگرام که سايتي مخصوص عکس گذاري بود با گشايش قسمت دايرکت توانست توجه کاربران را به خود جلب کند  و همچنين مکاني براي چت کردن و دوست يابي باشد در بين اين ها طراحان ايراني با کپي برداري از سايت هاي خارجي توانستند اسکريپت اي تي چت را بر روي هاست نصب کرده و پس از ترجمه و فارسي سازي توانستند اولين چت روم هاي ايراني را بنيان کنند که اين چت روم ها با استقبال چشم گيري مواجه شد و پس از مدتي با اپديت اين اسکريپت ها و نبودن مديريت درست بر روي چندين سايت به دستور سازمان فيلترينگ اين سايت ها فيلتر شد که صاحبان چت روم ها به دليل خرج هاي بالايي که روي سايت هاي خود انجام دادند با تغيير ادرس هاي خود سعي بر از دست ندادن کاربران خود داشته اند .

قشم چت کجاست ؟  

چت روم فارسي قشم چت در سال 1393 تاسيس شد براي جوانان قشمي و فضايي مناسب و داراي نظارت کامل مي باشد و قصدي براي تفريح سالم بين مردم قشم دارد که خوشبختانه با تاسيس اين چت روم بازدهي خوبي بين جوانان قشم و حمايت فراواني بين آنها داشته است مديريت قشم چت در تلاش است که غير از قشمي ها ساکنان کيش و ديگر جزيره هاي خليج فارس و همچنين جنوبي ها و بندري هارا نيز در اين چت روم بياورد و با نظارت کاملي که اين چت روم دارد تفريح سالمي را براي جوانان اين مناطق رقم زده و اميد واريم در اين زمينه موفق شده باشد که همچنين اين سايت در بين شبکه هاي اجتماعي نيز اکانت داشته که با سرچ کردن اسم اين چت روم شما مي توانيد ادرس پيچ قشم چت را پيدا کرده و وارد شويد با تشکر از وقت گذاري شما .

 

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : قشم,چت,چت,چت,روم, نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 259 تاريخ : پنجشنبه 8 آبان 1399 ساعت: 19:47

معرفي نهال گردوي مناسب مناطق سردسير تا کودهي و تغذيه کامل درخت گردو و خواص مغز آن :

گردو يکي از مغز هاي بسيار خوش مزه و ترد بازار کشور ايران مي باشد . از اين مغز از ساليان سال قبل در انواع غذاهاي ايراني استفاده مي کرده اند .از همين روي کاشت درخت گردو هم مورد استقبال قرار گرفته است . درخت گردو با توجه به اينکه معمولا در مناطق سردسير خوب پاسخ نميدهد اغلب مورد استفاده قرار نميگيرد اما با گذشت زمان کشور هاي فرانسه و امريکا با معرفي هر کدام يک انواع نهال گردو اين مشکل را مرتفع ساخته اند .دو گردوي چندلر و گردوي فرنور که بسيار هم در سالهاي گذشته مورد استقبال قرار گرفته است .

23vc_b1.jpg

اولين نهال گردوي مناسب مناطق سردسير نهال گردو فرنور :

 گردو فرنور يکي از جديدترين نوع درختان فرانسوي مي باشد . اين نوع گردو داراي سايز متوسط و کيفيت بالا است .  گردو فرنور يکي از بهترين ارقام براي مناطق سردسيري و ارتفاعات بيشتر از1500 الي 2200 متر بالاتر از سطح دريا بسيار مناسب و مطلوب مي باشد . گردوي فرنور يکي از جديدترين درختان تجاري و پوست کاغذي است . نوع شکل اين گردو گرد بوده و داراي پوست کاغذي و قابليت جدا شدن راحت پوست از مغز مي باشد . يکي از مشخصات اين رقم  رنگ مغز روشن و  مقاومت به کرم سيب  و بينايي بلايت گردو مي باشد و همچنين مقاومت بسيار بالا به سرما . شاتون هاي گردو فرنور اغلب در سرما از بين نميروند همچنين اين رقم به عنوان گرده زا در مناطق کوهستاني  مناسب است . گلدهي نهال فرنور در اواخر فروردين صورت مي‌گيرد و معمولاً در هر گل ? تا ? گردو توليد مي کند .

دومين نهال گردوي مناسب مناطق سردسير نهال گردو پيوندي چندلر :

پيدا کردن نهال گردويي که بتواند در اب و هواي سرد نتيجه بدهد بسيار مهم مي باشد از همين روي بايد نهال هاي دير گل را برگزيد تا سرما ان را از بين نبرد .

 گردوي چندلر گردوي چندلر اين رقم يکي از برجسته ترين مورد کشت در کاليفرنيا است يکي از معروفترين و پر کشت ترين نهال گردو در جهان محسوب مي شود . به خاطر کيفيت بالاي مغز اين رقم و شفافيت آن بسيار با ارزش است .برداشت گردوي چندلر از اواسط تا اواخر فصل زراعي مي باشد .

گردوي چندلر داراي مقاومت بسيار بالا به سرما و آفات بوده و از ارتفاعات حدودا 1000 الي 1500 متر نسبت به سطح دريا بهترين منطقه ي کاشت اين رقم مي باشد .در حال حاضر محبوب ترين نوع گردو در ايالات متحده آمريکا همين رقم درخت گردو مي باشد . چند نفر با ساختار بدنه اي نازک و به شکل بيضي بزرگ که به راحتي از پوسته جدا مي شود.حال که به برسي بهترين نهال گردو مناسب مناطق سردسير به طور مفصل از سايت گلد نهال پرداختيم بهتر است اکنون به کودهي نهال گردو به پردازيم .

بررسي بهترين کود براي درخت گردو:

سوالي که بسيار پرسيده مي شود اين است که براي تغذيه ي مناسب درختان گردو بايد چکار کرد که از انواع کودهاي شيميايي ميتوان نام برد .

کود درخت گردو براي درختان گردو بسيار ضروري است ‌ براي اينکه با اين کار گردوي با کيفيت توليد مي کنند. درختان جوان در واقع نياز به کود بيشتري نسبت به درختان بالغ دارند . ما در اين مقاله قصد داريم شما را با کود درختان گردو آشنا کنيم . در حالت کلي قبل از اينکه درخت گردو در زمين کاشته شود باغ هاي گردو بر اساس وسعت و مساحت زمين و همچنين نوع خاک مورد آناليز قرار مي گيرند . در حالت کلي نوع کود و ميزان کود به نوع خاکي که نهال گردو قرار است در آن زمين کاشته شود بستگي دارد . همان طور که گفته شد تقويت خاک قبل از اينکه نهال گردو در آن کشته شود اهميت به سزايي دارد .

گفته شده در سايت  wikihow در حالي که گونه هاي مختلفي از گردو وجود دارد ، به ويژه گردو سياه و گردوي انگليسي ، دستورالعمل هاي اساسي کاشت و مراقبت همه شبيه هستند. هنوز هم ، به دليل وجود صدها نوع سازگار با آب و هواي مختلف و مقاومت در برابر بيماري ، کاشت آجيل از مناطق نسبتاً نزديک توصيه مي شود. درختان گردو مي توانند آجيل هاي خوش طعم و چوب بادوام و جذاب توليد کنند ، اما باغبانان خانه بايد توجه داشته باشند که آنها اغلب گياهان اطراف را از بين مي برند! همچنين به خاطر داشته باشيد که درختان گردو حدود 10 سال پس از کاشت شروع به توليد آجيل نمي کنند و توليد آجيل حدود 30 سال پس از کاشت به اوج خود مي رسد. شما مي توانيد از گردوهايي که غالباً جمع آوري آنها رايگان است اما تهيه آنها خسته کننده است يا نهال هايي که معمولاً نياز به خريد دارند اما به طور معمول ميزان موفقيت بالاتري دارند ، مي توانيد درختان گردو بکاريد ..

سودي که توي خريد نهال گردو هست ، تو خريد خونه فرمانيه نيست .

 دليل اين موضوع اين است که اين ميوه در سالهاي اوليه که در حال رشد و ريشه بندي مي‌باشد و داراي ريشه هاي زيادي است کودهاي آلي يا همان کودهاي حيواني بايد همراه با کوتاه شيميايي در فصل زمستان به صورت چال کود در سايه انداز درخت چال شوند  تا بدين صورت درخت گردو بتواند انرژي مورد نياز خود را براي رشد و باردهي تامين کند . براي چاق کردن گردو در زمينه ‌اي که قرار است درخت گردو در آن کاشته شود بايد گودالي به عمق يک متر و عرض ?? سانتيمتر و به طول يک متر کنده شود و کود مورد نظر در آن ريخته شود و حتما اين چاله ها بايد در سايه درخت حفظ شوند . در حالت کلي براي اينکه درختان گردو بتوانند انرژي مورد نياز خود را براي رشد و ريشه تامين کند لازم است در چاله هايي که قرار است نهال گردو در آن کاشته شود انواع کودهاي شيميايي به صورت تمام کمال در آن ريخته شوند .بهترين کود شيميايي براي درخت گردو از همين روي بسيار حائز اهميت مي باشد .

برسي اينکه آيا گردو اسيدي است يا قليايي ؟

 در اين مقاله به بررسي اسيدي و قليايي بودن برخي مواد غذايي بپردازيم و به بررسي برخي آجيل ها به خصوص گردو  اشاره كنيم نکته‌ قابل توجهي آنكه شايد شما هم تا به حال به آن توجه نكرده باشيد كه آيا گردو اسيدي است يا قليايي ؟ اميدواريم تا پايان اين مطلب با ما همراه باشيد. بدن هر انساني براي عملكرد مناسب بايد ميزان PH آن به مقدار خيلي كمي قليايي باشد. بايد مواد قليايي و اسيدي و همچنين گردو اسيدي است يا قليايي را خوب بشناسيم تا در مصرف بيش از حد آن‌ها زياده روي نكنيم . نکته‌ خيلي مهمي كه بايد به آن اشاره شود اين است كه هيچ ماده غذايي خوب يا مضر نمي باشد. توجه كردن به اينكه اين نوع ماده‌ غذايي يا گردو به اين معني نمي باشد كه به دليل مصرف بعضي از آن‌ها از مصرف ديگر مواد غذايي ديگر بگذريم. راز سلامتي بدن و پوست زيبا حفظ تعادل بين مواد غذايي اسيدي و قليايي مي باشد. زيرا اين دو گروه براي بدن خيلي ضروري مي باشند .

در بين آجيل ها آيا گردو اسيدي است يا قليايي؟ در بين آجيل ها كه آيا گردو اسيدي است يا قليايي مي خواهيم به برخي از آن‌ها اشاره كنيم، آجيل هايي مانند فندق، پسته، بادام هندي و در نهايت گردو قليايي مي باشند. حبوبات لوبيا سفيد، لوبيا قرمز، لوبيا سياه، نخود، سويا، عدس و لپه هم جزء مواد غذايي اسيد خواهند بود. ميوه ها، سبزيجات اسيدي مي توان اشاره كرد به  زغال اخته، انگور فرنگي، زرد آلو، آلو، و ميوه هاي كنسروي، ذرت ، كدو حلوايي، زيتون، تره فرنگي، و آرتيشو.

خب اميدواريم از خواندن اين متن که از سايت گلد نهال برگرفته شده بود که اميدواريم از آن لذت برده باشيد .

برگفته شده از سايت گلد نهال : ( goldnahal.ir )

 

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : معرفی,نهال,گردوی,مناسب,مناطق,سردسیر, نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 206 تاريخ : دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت: 1:00

 title  

اين الگوي آماده (تمپليت) شامل سوالات نظرسنجي درباره ميزان رضايت مشتريان به همراه نمونه‌ها و مثال‌هايي است که به مشاغل جهت ارزيابي ميزان رضايت مشتريان کمک مي‌کنند. تمرکز اين نظرسنجي‌ها بر ارزيابي نظر مشتريان درباره فاکتورهاي موثر در موفقيت مشاغل است و اين که يک کسب و کار تا چه حد موفق به ارائه خدمات شده است.

منابع دريافت پرسشنامه انلاين :

https://dl.cdu.edu.ua/user/profile.php?id=20385
http://saskatoon.cs.rit.edu:10001/u/overby0578
http://www.kzncomsafety.gov.za/UserProfile/tabid/255/userId/237155/Default.aspx
http://flgclassifieds.cce.coell.edu/author/overby0578/
http://imfl.sci.pfu.edu.ru/forum/index.php?action=profile
http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=603656
http://techcommunity.biola.edu/people/overby0578
http://old.kam-pod.gov.ua/user/overby0578/
http://ipi.tspu.edu.ru/user/overby0578/
http://als.anits.edu.in/members/overby0578/
http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=188000
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1196279.page
http://sualaptop365.edu.vn/members/overby0578.541897/
https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2076076-overby-shaw
http://galaxy.agh.edu.pl/~mfrankow/dydaktyka_forum/profile.php?mode=viewprofile&u=12200
https://independent.academia.edu/OverbyShaw
https://quakecatcher.net/sensor/team_display.php?teamid=21189
http://volunteer.cs.und.edu/csg/team_display.php?teamid=590598
http://web.jmjh.tn.edu.tw/~env/modules/profile/userinfo.php?uid=1968680
https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=10964028
https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=971475
http://wiki.soippo.edu.ua/index.php?title=%D0%9A%D0%BE

 

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : نظرسنجی,ارزیابی,میزان,رضایت,مشتریان,(CSAT), نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 236 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 21:23

پيامک تبليغاتي براي کارواش داران چه مزيت هايي دارد؟

kiej_z5.jpg

موضوع مورد بحث در اين مقاله در رابطه با پيامک تبليغاتي مي باشد.

احتمالا شما نيز اگر به واسطه ي بيزينس يا کسب و کار تان در رقابت هاي اقتصادي باشيد، حتما با اصطلاح پيامک تبليغاتي آشنا شده ايد.

امروزه با نزديک شدن رقابت لحظه اي و تنگاتنگ ميان مشاغل مختلف، نمي توان گفت بازاريابي تنها مختص به کسب و کاري هاي خاص مي باشد.

به عنوان مثال شايد براي تان عجيب باشد که کارواش ها نيز جز آن دسته از مشاغلي باشند که بتوانند براي ارائه خدمات از  پيامک تبليغاتي استفاده کنند.

اما خوب کارواش ها هم براي بهبود وضعيت کسب و کارشان از پيامک تبليغاتي استفاده ميکنند.

مسلما در بازه ي زماني کوتاهي متوجه خواهيد شد که رونق کسب و کار در کارواش ها و تعداد مشتري هايي که جوياي خدمات از کارواش مورد نظر مي باشند،افزايش  قابل توجهي يافته اند.

 ماهيت استفاده از پيامک تبليغاتي براي کارواش ها

شايد براي تان سوال پيش بيايد که استفاده از پيامک تبليغاتي براي کارواش ها چه مزيت ها و فوايدي را براي شان در پي خواهد داشت.

طبيعتا اولين دليل گام برداشتن به سوي چنين اقداماتي و استفاده از شيوه هاي بازاريابي پيامکي، اين است که سود دهي کسب و کارتان را افزايش دهيد و درآمد بيشتري را کسب کنيد.

اما مسلما استفاده از پيامک تبليغاتي اهداف ديگري را نيز در بر خواهد داشت که با روش هايي غير مستقيم و هوشمندانه در قالب خدمات پيامک تبليغاتي کسب و کار را به سمت موفقيت بيشتر و متداوم تر خواهد برد.

اصول کسب و کار يک کارواش را براي تبليغ و بازاريابي در نظر بگيريد. چطور مي توان با روشي هدفمند و برنامه ريزي شده به شيوه اي اصولي براي کارواش ها بازاريابي و تبليغاتي مفيد در پيش گرفت؟

روش هاي تبليغات از گذشته تا به حال چه تغييري کرده است؟

تصور کنيد که شيوه هايي مانند پخش تراکت هاي تبليغاتي در سالهاي گذشته تا چه اندازه مرسوم بوده، اما امروزه با پيشرفت هاي چشمگيري که در دنياي تبليغات در دنيا رخ داده،  اين شيوه ها در بازاريابي امروزي تقريبا منسوخ شده اند.

در دنياي تبليغات امروز، مهمترين مساله کم کردن هزينه ها و بازيابي بيشتر است.

يکي از ابزارهايي که به کاهش چشم گير هزينه ها کمک ميکند ارسال پيامک تبليغاتي هدفمند است.

چرا استفاده از پيامک تبليغاتي را شيوه اي به صرفه در تبليغات مي دانند؟

شايد براي تان سوال پيش بيايد که قيمت اس ام اس تبليغاتي چقدر مي باشد و چرا شيوه تبليغاتيمقرون به صرفه در بازاريابي به حساب ميايد؟

ارسال اس ام اس يکي از تاثير گذارترين انواع بازاريابي مستقيم است، که طبق تحقيقان بالغ بر 90% از اين پيامک ها توسط کاربران روي گوشي موبايل باز ميشود.

به طور ميانگين هر فرد در طول روز، حدود 84 بار گوشي تلفن همراه خود را چک ميکند، پس اين يک موقعيت خوب براي نمايش دادن نام برندتان است.

با توجه به مزيت هايي که اس ام اس مارکتينگ يا همان تبليغات پيامکي دارد، قيمت آن بسيار مقرون به صرفه است.

کابردهاي ويژه و مهم پيامک تبليغاتي براي کارواش ها؟

از جمله مهم ترين کارهايي که مي توانيد با پيامک تبليغاتي براي بهبود فعاليت هاي تان در کارواش ها انجام دهيد را مي توانيد درموارد اشاره شده در زير مشاهده نماييد:

معرفي کارواش تان همراه با خدماتي که ارائه مي دهد:

اين کار را ميتوانيد بر اساس شماره هايي که در يک محله ثبت شده است انجام دهيد.بيزينس هاي محلي يا اصطلاحا  Local business ها ميتوانند بهترين استفاده را از ارسال منطقه اي و محله اي داشته باشند.

فقط کافي است  شماره هايي که در بانک هاي سامانه پيامکي قرار دارد را به عنوان مخاطب انتخاب کنيد و اقدام به ارسال کنيد.

ميتوانيد از بانک هاي مختلف مانند بانک شماره منطقه اي، محله اي، کد پستي، و ارسال از روي نقشه استفاده کنيد.

استفاده از پيامک تبليغاتي براي اطلاع رساني در خصوص ارائه انواع قيمت هاي شستشو در کارواش ها

در بازار رقابتي، ميتوانيد  با ارسال تخفيف ها و قيمت هاي رقابتي به مشتريان از رقبا يک قدم جلوتر باشيد.

استفاده از پيامک تبليغاتي در خصوص اطلاع رساني براي آفرهاي ويژه در کارواش ها

اگر آفر يا پيشنهاد ويژه اي براي مشتريان داريد، بميتوانيد بدون معطلي آنها را با خبر کنيد. سرعت انتقال اطلاعات يم مزيت رقابتي براي شما به وجود مياورد. سريع ترين ابزار براي انتقال اطلاعات ارسال پيامک ميباشد.

قبل از اقدام به خريد پنل اس ام اس حتما با دقت خيلي زياد تمام سامانه هايي که اين خدمات را ارائه ميدهند بررسي کنيد.

يک سامانه حرفه اي ميبايست به طور تمام وقت پشتيباني پنل اس ام اس را انجام دهد و در موارد اظطراري مشکلات را براي کاربران مرتفع کند.

براي اطلاع از خدمات سامانه پيامکي مديانا کليک کنيد.

 

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : پیامک,تبلیغاتی,برای,کارواش,داران,چه,مزیت,هایی,دارد؟, نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 422 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 13:37

لینک دوستان

خبرنامه